perjantai 3. tammikuuta 2014

Pelottava perjantai

Perjantai -päiviin kaatuu usein mun koko alkuviikon hyvin pysynyt ruokavalio - paitsi tänään! Yleensä mulla on ajatukset jo niin viikonlopussa että annan itteni tavallaan siirtyä vapaalle myös ruokavalion noudattamisesta ja liikkumisesta. Ja se sitten taas näkyy maanantaisin vaa'alla. Mutta tänään on pysytty hyvin ruodussa kalorilaskurinkin mukaan. Ja sain itestäni aikaseks mennä lenkille ja matkaa kertyi lopulta melkein 5 kilometriä! Ja mää kun INHOON lenkkeilyä! Koskaan se ei tuota mulle minkäänlaista liikunnan iloa siinä suorituksen aikana. Se tuntuu kuitenkin olevan juuri se liikuntamuoto jolla rasva lähtee multa helpoiten. Tai niin ainakin viime laihdutusprojektin aikana kävi. Eli lopussa kiitos seisoo (puntarilla) tässäkin tapauksessa. Jaksaa jaksaa, mut miten ihmeessä vois saada oikeenlaista draivia tuohon lenkkeilyyn?! Lenkille lähtemisen ajatuskin tuntuu usein hivittävän vastenmieliseltä enkä saa sukkeroitua itteeni pitämään siitä edes sen kautta, että tiedän sen olevan äärimmäisen hyvä ja mua parhaiten palveleva urheilumuoto laihdutuksessa. Noh, ehkä mun kannattais ottaa mun mantrani THINK POSITIVE! käyttöön tässä tapauksessa ja koittaa kääntää asennetta positiivisemmaks. Ehkä se siitä...

Pelottavaksi tämä perjantai osoittautui muutenkin, koska päätin jo aamulla, että lisään pari kuvaa itsestäni tänne. Sellaista ennen-jälkeen juttua haen takaa. Ja aika iso juttu mulle on ollut jo se, että oon uskaltanu julkaista minkäänlaisia kuvia itsestäni julkisesti. Mutta siellähän mää nyt seison ja aivan järkyttävässä kunnossa! Jos taas jotain positiivista tosta katastrofista haen niin ne on kyllä mun kasvot. Mun (ja jonkun muunkin oon niin kuullut sanovan) mielestä ne on kauniit.Ne ei vaan näy noissa kuvissa! :D Ehkä vielä joskus sitten asia voi olla toisinkin.

Perjantai ei ole siis missään nimessä ollut pelottava.Mulla on ollut enemmän kuin mukava perjantai myös muista syistä kuin tuosta ruokavalio-liikunta-akselilla onnistumisesta.  Toivottavasti teilläkin on ollut hymy huulilla ainakin jossain kohdin päivää. Ja jos olette voineet nauraa niin vielä parempi!

Pelottavasta perjantai tulee tästä eteenpäin olemaan mun kohdalla Positiivinen Perjantai. Ja huomenna aamupäivällä jalat kipittää kohti zumba- tuntia!




1 kommentti:

  1. Ootko koittanut et kuuntelet lenkillä lempimusiikkia? Mulla se ainakin auttaa.
    Ajattele niin että noi kuvat on nyt tallessa ja katot ittees viimesen kerran tossa kunnossa. Vuoden päästä samoissa kuvissa oot paljo pienempi :)

    VastaaPoista